موضوع: "امام رضا علیه السلام"

دوستم میگه : من پیامبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) را دیدم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

اگر روزی دوست شما بگوید «من رسول اللّه را دیدم»، از گفته او تعجب می کنید و می پندارید که شوخی می کند.شاید هم با خود بگویید حتما منظور دیگری داشته است.

برای یافتن حقیقت این ادعا بر سر سفره سخن علی علیه السلام مهمان می شویم. آن امام بزرگ وار می فرمایند:

«اِنَّ المسکینَ رسولُ اللّه …؛ همانا انسان فقیر و نادار، فرستاده خداست، هر کس او را از خود براند، خدا را ردّ کرده و هر کس به او چیزی ببخشد، به خدا داده است».

ادامه »

شوق دیدار...

 

شوق دیدار مردمی در صحن رضوی برای حضور امام خامنه ای مدظله العالی

 

align: center;">دانلود فایل ویدیویی 

منبع

مدال رضوی

مبلغان و خدام رضوی در نشستی که از سوی این مجاهد برجسته جریان مقاومت، به مناسبت دهمین سالگرد پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه برگزار شده بود، حضور یافتند و با جمعی از مبارزان لبنانی دیدار کردند.

ادامه »

دلنوشته‌ پُراحساس یک رزمنده حزب‌الله لبنان برای کاروان رضوی

 

«در مرز جنوب نزدیکی فلسطین نشسته بودند، به بارگاه حضرت زینب (س) نگاه می‌کردند، از آنجا بارگاه را نمی‌دیدند ولی صدای طپش قلبی را می شنیدند.
به او می گفتند: تو را به خدا کمک‌مان کن تا پیش شما بیاییم، ضریحت را ببوسیم و با چشمانمان از تو دفاع کنیم… و حالا حضرت زینب(س) جهاد آن‌ها را دوست دارد، صدایشان را می‌شنوند و به آن‌ها جواب می‌دهد.
در آن شب تاریک از یک بارگاه به بارگاه دیگری رفتند، از شام به مشهد الرضا علیه السلام و در آنجا به نوه غریبش گفتند اصحاب عمویت عباس برای ما مشتاق هستند.
پس در آن هنگام حضرت پرچم بارگاهش را که در طول سال به اهتزاز در می‌آمد، با عشق و محبت برای مدافعان حرم روانه کرد تا با آن متبرک شوند و آستان قدس رضوی نیز پرچم بارگاه امام رضا علیه السلام  را برای اهل مقاومت لبنان و مجاهد و خانواده شهدا و مجروحین فرستاد.»

منبع : پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

تکفیریان و داعشیان را نیز مثل اسرائیل شکست می دهیم

 

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در قالب پیامی به جشن بزرگ مقاومت که همزمان با شب میلاد باسعادت امام رضا(ع) و روز ملی مقاومت در حرم مطهر رضوی برگزار شد، تاکید کرد:

هم چنان که به شما وعده پیروزی بر اسرائیل را دادیم و پیروز شدیم، وعده می دهیم بر تجاوز تکفیریان و داعشیان هم به پیروزی برسیم.

متن کامل سخنرانی

ادامه »

آستان‌های مقدس مهمترین‌ محور اقتدار تشیع هستند

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت:

آستان‌های مقدس مهمترین محور اقتدار تشیع هستند و تلاش استکبار، خدشه بر این اماکن مطهر است.

منبع :
پرتال جامع آستان قدس رضوی

کبوترم هوایی شدم

تصاویر تولیدی احادیث رضوی

امام رضا(ع) اسوه مقاومت و پایداری برای تمام مجاهدان عالم هستند

تولیت آستان قدس رضوی در جشن مقاومت گفت:

امام رضا علیه السلام اسوه مقاومت و پایداری برای تمام مجاهدان عالم هستند.

منبع

باید شکرگزار نعمت اهل بیت(ع) باشیم

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اجلاس تولیت‌های آستان‌های مقدس جهان اسلام، وجود مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند متعال دانست و بر لزوم شکرگزاری بر این نعمت بزرگ تاکید کرد.

ادامه »

رفع تهمت با توسل درونی به امام رضا علیه السلام

راوی: حجت الاسلام سید حیدر عبادی


یک روز فردی خدمت شیخ حبیب الله گلپایگانی، امام جماعت مسجد گوهرشاد می رود و مقدار زیادی پول به رسم امانت نزد ایشان می گذارد. مرحوم گلپایگانی به آن شخص می گوید: من امانت شما را قبول نمی کنم، پول را نزد آقای سید یونس اردبیلی ببرید. آن مرد با خواهش و تمنّا که «آقا دیر وقت است من نمی توانم منزل ایشان را پیدا کنم و معلوم نیست که ایشان بپذیرند و … » آقای گلپایگانی را در معذوریت اخلاقی قرار می دهد و پول ها را گذاشته و می رود.

ادامه »