موضوع: "دوره"

دوره ی آموزشی تخصصی مربیان طلاب بسیجی خواهر

 

مراسم افتتاحیه


این مراسم در صبح روز 03/07/95 در سالن الغدیر اردوگاه ولایت برگزار شد. برنامه های اجرایی در این مراسم به شرح ذیل می باشد؛


- تلاوت قرآن
- سخنرانی معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران ، حجت الاسلام و المسلمین اسکندری
- سخنرانی معاون تربیت آموزش سازمان بسیج طلاب و روحانیون ، حجت الاسلام و المسلمین بهرام 

 

گزیده ی سخنان حجت الاسلام و المسلمین اسکندری

…از آن چه دشمن دارد نهراسید چون ما چیزی داریم که آن ها ندارند و آن روحیه ی شهادت طلبی ، ظلم ستیزی و… در وجود ما است که ما باید این فرهنگ را که باعث عزت ما شده است را زنده کرده و در دنیا احیا نمائیم و هدف از این گردهمایی احیای این فرهنگ است. ما 65000 طلبه بسیجی داریم که دو نکته اساسی را متذکر می شوم ؛

1.تقویت انگیزه بین طلاب بسیجی

2.گسترش این انگیزه در سطح جهان



حجت الاسلام اسکندری 

 

 
این دوره با چهار عنوان برگزار شده : 1- فمنیست و بحث جمعیت 2- تبلیغ سیره جهاد و شهادت طلبی 3- تبلیغ فضای مجازی


این دوره 6 ماهه است و متعلق به این 4 روز نیست در این 4 روز مباحث کلی و ادامه ی مباحث به صورت آنلاین و توزیع کتاب است که در 2 مرحله امتحان گرفته می شود و مراحل آموزش های آتی به صورت آنلاین است. فضای مجازی یک فضای آسیب زا است که این آسیب در کشور ما بلکه در کل دنیا وجود دارد و یک فضای مهمی است برای تبلیغ در دنیا .

 

گزیده ی سخنان حجت الاسلام و المسلمین بهرام


…طلبه ها و عالمان دینی مرزبان های عقیده و ایمان مردم هستند. … ایران قبل تپنده ی جهان اسلام است و تمام حجمه ها روی ایران است .ما در تحریم هستیم اما فکر کردید که چرا موبایل در حیطه ی تحریم نیست و چرا شبکه های جم ، فارسی وان و… رایگان در اختیار ما قرار می گیرد. مقام معظم رهبری مدظله العالی از هر قشری یک مطالباتی دارد و شما بعنوان یک طلبه باید صحبت های حضرت آقا را بشنوید و به آن عمل کنید. اگر انقلاب زدایی از حوزه های علمیه برود دیگر حوزه ای وجود ندارد. جمهوری اسلامی ثمره ی حوزه های علمیه است و دشمنان می خواهند حوزه ها را از بین ببرند .حوزه ها باید به روز باشند و انقلابی تر شوند.
در این دوره ها قرار نیست طلاب آموزش ببینند بلکه هدف توانمند سازی افراد هستش.
طلبه باید انقلابی تر رفتار کند .ما باید جامعه را آماده سازی کنیم. و توسل جوییم به ائمه برای عملیاتی سازی دوره ها . و شما باید رهرو راه شهیده ی طلبه رقیه رضایی باشید.

 

اردوگاه ولایت   اردوگاه ولایت قم

اردوگاه ولایت قم    اردوگاه ولایت قم

دوره تربیت مربی بسیج مهر 95     دوره تربیت مربی  طلاب بسیج مهر 95

دوره تربیت مربی  طلاب بسیج مهر 95 صمد رضوی معاونت فرهنگی     معاونت فرهنگی کوثرنت