بهترین شو

بطور اتفاقی امروز برنامه ی بهترین شو را دیدم خب بظاهر برنامه ی خوبی بود. بچه ها درمقابل عمو فیتیله ای ها هرچیزی که بلد بودن و قبلا کار کرده بودند را اجرا می کنند تا استعداد یابی شوند. اما آیا افرادی که گوی سبقت را از دیگران بردند واقعا خودشان استعداد داشتند یا اینکه با اجرای ورزش های به اصطلاح گرون برنده شدند؟! ورزش هایی که فقط قشر مرفه جامعه می توانند آن ها را نه تنها لمس بلکه مشاهده کنند. در این مسابقه دختر نوجوانی که با دهان خود چندین ماشین را حرکت می داد نتوانست رتبه ی زیر 3 را بیاورد اما پسربچه ای که ورزش های متعدد گران قیمت را بازی می کرد توانست !خب اینجا چطور استعداد یابی شده ؟!اصلا تعریف استعداد در ذهن مخاطب این برنامه چگونه بار می گیرد ؟! 

از طرفی حتما باید اون ور آبی های کشورمان در کشور همسایه مسابقه ی رقص برگزار کند و دختر بچه ای 5ساله را تعریف و تمجید کند و به منظور پرورش استعدادش او را به همراه پدر و مادر به غرب انتقال دهند تا ما یادمان بی افتد که درکشور کودکان و نوجوانانی داریم که می توانیم آن ها را کشف کنیم . همیشه باید دیگران انجام دهند تا ما یادمان بیاید.

اما بهتر است که ابتدا برای ورود به برنامه فیلتری را درنظر و طراحی شود تا افرادی با پشتوانه ی ثروت پدری نتوانند وارد پیست مسابقه شوند. 

 

 

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.