موضوع: "متفرقه"

صاحبان اثر

صاحبان اثری که از گنجاندن اثر خود در این وبلاگ راضی نیستند. می توانند عدم رضایت خود را با مدیروبلاگ ، درقسمت نظر همان پست درمیان گذاشته تا هرچه زودتر اثر آن ها حذف گردد. 

باتشکر 

آسیب شناسی شام غریبان امام حسین علیه السلام


چند سال است که عزاداری شب شام غریبان به تفریح تبدیل شده

بله تفریح ! مردم در کنار سقاخانه هایی که در خیابان بنا شده جمع می شوند اکثر این مکان ها در کنار پارک ها هستند که تجمع مردم در آن جا راحت تر است و کودکانشان به بازی و سرگرمی می پردازند و والدین نیز به نشستن در صندلی های پارک و خوردن چای می پردازند. آیا می شود نام این را عزاداری گذاشت آیا به این سبک می شود به کودکانمان درس صبر و استقامت زینبی که در این شب به اوج خود می رسد را تفهیم کرد؟! آیا تجمع در کنار سقاخانه ها و نوشیدن چای شده رسم ما؟!

ریشه ی این مشکل کجاست؟

اساس این رسمی که چند سال است در میان فرهنگ عاشورایی ما شکل گرفته فقط در یک چیز است و آن نیز وجود سقاخانه ها است.

و چه ارگانی به این سقاخانه ها اجازه ی ساخت می دهد؟!

؟

؟


نویسنده:مهزیار

امام رضا(ع) اسوه مقاومت و پایداری برای تمام مجاهدان عالم هستند

تولیت آستان قدس رضوی در جشن مقاومت گفت:

امام رضا علیه السلام اسوه مقاومت و پایداری برای تمام مجاهدان عالم هستند.

منبع

باید شکرگزار نعمت اهل بیت(ع) باشیم

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اجلاس تولیت‌های آستان‌های مقدس جهان اسلام، وجود مقدس اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند متعال دانست و بر لزوم شکرگزاری بر این نعمت بزرگ تاکید کرد.

ادامه »

فقط چاق ها بخوانند

 

چند روز پیش یکی از دوستانم را اتفاقی دیدم که خیلی لاغر شده بود برایم جالب بود بدونم که چه روشی را انجام داده وقتی ازش پرسیدم خندید و گفت من کار خاصی انجام ندادم فقط بین وعده های غذایی آب زیاد خوردم …. باور کردنی نبود ولی می گفت من تمام روش های لاغری را انجام دادم ولی هیچ کدوم به اندازه ی این روش موثر نبوده من همه چیز خوردم و زندگی معمولی داشتم ولی بیشتر آب نوشیدم!!!!!!!!!!

حرف های او باعث شد که در این زمینه تحقیق کنم نتایج تحقیق شخصیم در اینترنت این بود که از رژیم آب درمانی که فقط آب می خورند و اصلا غذا نمی خورند نباید استفاده کرد چون برای سلامتی مضر هستش و مانع دریافت ویتامین های لازم به بدن می شود و بهترین راه همان روش دوستم هستش که انجام داده یعنی غذا را در وعده ها بخوری فقط در طی روز بیشتر آب بخوری! حتی این روش در طب اسلامی نیز توصیه شده.

منابع :

1.شنیده های خودم

2. مضرات آب درمانی

3. فواید آب درمانی

4.طب شیعه