روز خبرنگار

ارتش، روز خبرنگار را تبریک گفت

ارتش در بیانیه‌ای تاکید کرد: بدون شک خبرنگاران، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران بعنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی می‌باشد.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ “آگاهی بخشی” را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

آنها قاصدان امین، راویان صدیق اطلاعات و اخبار و تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و تصویرگر زمان خویش هستند که با سخت‌کوشی بعنوان طلایه‌داران عرصه خبر با طنین حنجره‌های پاک و تراوش قلم‌های متعهدشان، سعی در آگاهی‌بخشی دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفدهم مرداد، روز خبرنگار و نکو داشت یاد شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر شهدای خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران متعهد تبریگ گفته و زحمات تمام عزیزان رسانه ای بویژه خبرنگاران را ارج می‌نهد.

 

روز خبرنگار

مدیر این وبلاگ نیز به نوبه ی خود این روز را به خبرنگاران فهیم ایران تبریک گفته و ضمن گرامی داشتن مقام شهدای خبرنگار ، خاطرنشان می کند که خبرنگاری شغل نیست بلکه مسئولیتی است خطیر که بر دوش عزیزانی همچون شماست . امید است که حساسیت کار خویش را درک نمایید.

منبع

 

 

  • نظر از: رحیمی
    1395/05/17 @ 10:13:53 ب.ظ

    رحیمی [عضو] 

    دوست عزیز توجه شما به مناسبتهای فرهنگی و پرداختن به آنها جای تقدیر دارد.
    از تلاش شما سپاسگزاریم.

  • نظر از: رباب محمودی
    1395/05/17 @ 12:50:07 ب.ظ

     

    هفدهم مردادماه سالروز شهادت مظلومانه محمد صارمی بدست ایادی غرب و دست نشانده های آمریکای جنایتگار و رژیم نامشروع صهیونیستی که به احترام این شهید بزرگوار روز خبرنگار نام گذاری شده است گرامی باد .

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.