در ارسال مطلب جدید در وبلاگ نویسی به چند نکته حتما دقت کنید

 

فرمت متن

(اتخاب رنگ مناسب برای فونت (از رنگ های تند و زننده که مانع مطالعه است استفاده نکنید)/ مشخص کردن تیترها و نکات اصلی/ استفاده از فونت مناسب (معمولا tahoma  با سایز 12 یا همان 3pt- اگر فونتی انتخاب نکنید به طور پیش فرض فونت iran sans خواهد بود که فونت مناسبی است)/ پاراگراف بندی متن/ نبودن فاصله های اضافی و … در کل آراستگی و نظم مناسب)

 

کلید واژه ها

ذیل کادر متن، کادری وجود دارد با نام کلید واژه ها، حتما کلید واژه ها را به تعداد حداکثر 6 تا 8 در این کادر تایپ و از لیست انتخاب کنید- کلید واژه، کلماتی است که انتظار دارید کاربران فضای مجازی با سرچ آن به مطب شما هدایت شوند- این کار نقش موثری در دیده شدن مطلب شما توسط موتورهای جستجو و بازدید وبلاگ دارد.

 

موضوع

در کادر سمت چپ موضوع مطلب خود را انتخاب و یا ایجاد نمایید. دقت کنید موضوع، عنوان مطلب شما نیست. در واقع هر وبلاگ معمولا تعدادی موضوع اصلی و فرعی دارد که کل محتوا در این موضوعات دسته بندی می شود. 

 

عنوان مطلب

گویا، جامع، جدید و جذاب انتخاب شود.

 


منبع

درج منبع در وبلاگ نویسی دینی در واقع نوعی امانت داری است و بسیار اهمیت دارد. هیچ مطلبی را از منابع غیر معتبر اقتباس ننمایید و هیچ مطلبی را بدون منبع انتشار ندهید. این کار به اعتبار وبلاگ می افزاید و به رعایت صدق در کار شما نزدیکتر است.

 

محتوا 

سعی کنید حتی الامکان محتوا تولیدی - دست نوشته، مشاهده شده در کتاب ،  تالیف خود شما، تبدیل سخنرانی به متن و …- باشد و از انتشار مطالب تکراری و طولانی اجتناب کنید. سعی کنید محتوا ترکیبی از متن و تصویر و صوت- در صورت نیاز  - باشد.

 

منبع : کوثربلاگ

 

  • 5 stars
    نظر از: نیلوفر
    1395/06/12 @ 09:41:50 ب.ظ

    نیلوفر [عضو] 

    سلام خاله !
    شهادت امام جواد رو به شما تسليت ميگم . . .
    براي من هم دعا كنيد لطفا ً

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.