برنامه‌های ماهواره‌

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با بیان این‌که «برنامه‌های ماهواره‌ برای جامعه ما یک آسیب محسوب می‌شود» گفت: برنامه‌های ماهواره‌ای در وجود جوانان ما نیازهای کاذبی به وجود می‌آورد.

زهرا سادات میرمومنی در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که «بر اساس احادیث دینی، در آخرالزمان دجال‌هایی به وجود می‌آیند» اظهار کرد: دجال‌های امروزی ماهواره‌، گوشی‌ها و تبلت‌هایی است که در دست جوانان ماست و به نوعی برای آنها یک ضرورت محسوب می‌شود اما همراه بودن این وسایل با جوانان و خانواده‌ها باعث شده که سبک زندگی آنها تغییر کند.

میرمومنی افزود: کسانی که برنامه‌های ماهواره‌ای را می‌سازند از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اند. جوانان باید بدانند که سرمایه اصلی زندگی خود که عمر و جوانی است را به راحتی در اختیار این دجال‌ها قرار ندهند چرا که به هیچ قیمتی بازگشت این سرمایه‌ها ممکن نیست.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: تاثیرات منفی که ماهواره بر روی جامعه ما دارد برای هیچکس قابل انکار نیست و این تاثیرات می‌طلبد که اندیشمندان برنامه‌ای بریزند که از همان ابزارها برای مقابله استفاده کنند. با محدودیت و نهی کردن به نتیجه نمی‌رسیم ابتدا باید دشمن جوانان را به آنها معرفی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید اتاق فکری از اندیشمندان حوزه و دانشگاه تشکیل شود و مشکلات جوانان و خانواده‌ها را شناسایی کنیم و با برنامه‌ریزی فرهنگی برای تعالی و آگاهی آنها گام درستی برداریم.

منبع

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.